Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@tasp.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Met Gespreid Betalen bieden we jou de mogelijkheid om een bestelling in drie termijnen te betalen zonder rente. De eerste termijn betaal je direct in de online kassa en Take a Seat Please stuurt vervolgens de bestelling zo snel mogelijk op. De tweede en derde termijn worden respectievelijk binnen 30 en 60 dagen betaald. Zo heb je de bestelling binnen een paar dagen al in huis, zonder dat dit een aanslag is op je bankrekening.

    Beschikbaar in de volgende stap.